close

最近, 星期一至五及日, 大家都比較忙, 不過雖然忙, 但是每早Mr.J 會送我返工, 然後每晚都等埋一齊先訓。都幾好架!!


嗯, 只有星期六, 大家好像比較悠閒一點, 所以我最愛星期六呢!!

放工時, Mr.J 接我, 到旺角碌冧吃lunch, 之後閒逛了一會, 再轉到葵涌行一會, 等時間到去補習。當我補習時, Mr.J 就相約了小雄陪他打波, 我諗其實小雄在家裡也相當悶呢!!

 

旺角碌冧食lunch!! Mr.J 剪了個新髮型。

 

 

 

 

終於兩小時過去, 下課了, 而他們亦打完波!
我跟Mr.J 回荃灣後, 先到寵物店買狗糧俾黑黑同mui mui,
再到Marks & Spencer買了兩枝紅酒, 最後買了sushi 回家共進晚餐。

 

 

兩枝紅酒跟sushi都好好美!!
真的又便宜又好味呢!!

 

 

上星期日, 剛曬了相, 將mui mui & 小黑的照片放於檯中作佈置用, 好靚!!

我越來越愛我們的家了, 好舒適, 好溫馨, 好甜蜜。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elegante.Pajaro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()