close

9月6日

晚上, 陪Mr.J 媽咪睇許冠傑演唱會。
其實, 我都好欣賞許冠傑, 他的作品真的深入民心。

不過, 我真的覺得好悶呢!!
當時在想, 還是軟硬, 草蜢and Beyond的show比較精彩, 他們真的可以令全場人士瘋狂起來。

Mr.J 媽咪真的是個super fans, 幾乎每場也到, 十分捧場。

我呢? 即使是喜愛的歌手, 我也從來都不會是每場到的人。

 


9月21日

今晚, Mr.J 約左我到紅館睇show, 佢同我講我們又睇許冠傑演唱會。

我在想: 吓!?

不過諗住陪佢媽咪, 唔緊要啦!
在途中, 我還在跟嘉麗說我要睇多次許冠傑。

怎料, 到入場的一刻, 我才知道, 原來我們今次係睇林海峰。

Mr.J 話: 許冠傑唔舒服, 黎唔到喎!!

哈,  俾人整蠱左tim!!

之前都有睇開林海峰的talk show, 呢個show, 都有諗過睇, 不過最終我還是不了了之, 直到他開show, 我都可以唔知開左。
哈哈, 呢排真的好似脫節了。

估唔到 Mr.J 安排了一個咁好的活動給我。
Thank you so much ar!!


我覺得個show好好睇, 我鍾意Part 2, 個舞台好靚!!

完場之後, 我們到了佐敦文英樓果邊食好好味腸粉同粥。

好耐無食過喇!!
 
之前三,四月時, 要到那邊補習, Mr.J 會等我補完習, 接我一齊食, 然後送我歸家。


而現在呢, 我們已經一塊兒歸家了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elegante.Pajaro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()