close

6月17日 

今日約左榕榕,2姐,大雄,嘉麗睇戲&食飯。
嘉麗沒有join我們睇戲, 只食飯。

我們先在海港城中的 STRAWBERRY FOREVER 食野,都唔好味嘰。
諗住果杯係鮮榨果汁,原來都唔係。依家我怕左飲太甜的飲品。

今日睇左神奇四俠,唔錯,幾搞笑!

晚飯我們到了新港中心 ~~儂~~

食物味道 ok 。

We have ordered
1)醉雞 2)海蜇 3)餚肉 4)水煮桂花魚 5)水煮牛肉 
6)口水雞 7)北京填鴨 8) 竹笙扒棠菜 9)翠肉瓜炒南瓜,

似乎點得太多了,食不下! 名副其實的眼闊肚窄!!
真浪費!其實本來我諗住食甜品~酒釀桂花丸子,但怎吃得下呢??

 

 

晚飯後,我跟2姐坐榕榕的車,到她家帶隻鮑魚糉回家給我媽咪吃

THANK YOU!!

知道榕榕換左新車好耐, 不過今日第一次見, CLK的確係幾靚, 內籠又寛敞。

最後, 我跟2姐坐至0:30便歸家。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elegante.Pajaro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()