close

6月22日 天朗氣清

今日係第三個星期放下午一點。

約左一個叫Marco的地產經紀看房,

這是靚鳥喜愛的活動之一。

到訪我很喜愛的~~漣山。

這就是漣山的窗外景色。

另一邊的窗外景色, 對面是浪濤灣, 也蠻漂亮的, 是我另一心頭好!!!

再另一邊的窗外景色。
 

室內: 其中一邊廳


由花園望向室內。

花園景色。


 主人套房, 左邊有套廁。


 另一間房。


其實已經是我第三次去參觀漣山,
真係超級非常十分之鍾意。

位置只是比現在我住的入少少,

大概多10分鐘, 位於小欖,

不過, 可能已經許多人覺得這裡很遠了,
但我獨愛此處鳥語花香, 常有藍天白雲, 仿如置身渡假聖地一樣。

如果玩夜了, 一樣也是乘搭元朗紅VAN就回到家, 1600平方尺, 單層過連花園及兩個車位,
廳好大, 廚房好大, 還有個好大的焗爐, 大眼仔洗衣機, 三間房都好
大, 更有一個工人房......

不過, 價值  HKD $7,500,000。

這是我的目標, 我非常深信這一刻未有, 不代表下一刻唔會有, 只要努力多多多d就可以!!!

( 一定要努力架, 唔會有免費的午餐架, 除非本身家底好, 不過呢様野, 可遇不可求, 
就算望中六合彩, 都要勤力d去買先得0架!!連買都唔去買, 係一定無機會中!!)

如果到最後盡晒力都真係唔得, 咁就無辦法喇, 係命中註定架, 咁就要知足常樂喇!!!


唔係唔可以一開始就知足常樂, 但咁年輕就知足認命,
又點知道原來自己係可以得嘰呢!!!
 
試問有誰不想安居樂業呢??
有誰不想生活更好呢??

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elegante.Pajaro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()