close

6月14日 陰

我又同3姐食飯了, 還有Kitty Too 
今晚我到了旺角5/F CAFE 吃喝談天。

CAFE 的一角

君女話這個湯好味,我就覺得一般, 又唔夠熱,又唔夠味...

這個意粉也是麻麻地, 甜甜的, 多奇怪, 不過蝦算是不錯!!!

 

這個是感冒舒緩茶, 也是超爆甜。

還是每次必吃的豬骨腸最美味, 不過食完了, 也忘了拍照!!!


今晚暢談的內容,  精彩絕倫, 真係笑死我。
  

[工程叔叔保險驚魂記], [的士爸爸載客篇], [地鐵故事之麥0麥篇~ 山竹來了]。

真係多謝Kitty, 令我渡過愉快的晚上。
傾傾下, 原來已經12:30am了, 要回家呢!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elegante.Pajaro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()