close

5 SEPT 2008 Hamberg Day 5

 

由於我們搬到了對面的酒店, 這間酒店有Breakfast Buffet食!!
還是吃那些生果, 火腿, 芝士, 麪包, 牛奶, cereal......等等, 我最鍾意飲牛奶, 歐洲的奶真的很滑, 很香純呢!!

早餐過後又往開工了。

 

每次經過呢間屋就覺得畫得好靚, 這天把它拍下了。

得返我地四個, 但仍然有咁多箱貸呢!!(這只是冰山一角)

 

努力換拉鍊中, 我地分工合作架, 每人負責一part, 好似快dd!!
沒有了那些男工, 搬搬抬抬就由我做, 雖然我細粒, 但女子之中, 其實我都算很大力呢!!

又要unpack, 之後換拉鍊, 再pack, 都幾倦架, 仲要無得坐。因為坐係度, 工作效率會降低, 所以我地寧願站著幹!!

 

又到我最喜歡的Lunch時間, 實在太豐富了。
嘻, 我真的很為食呢, 成日掛住食。

這間公司Canteen 的 Lunch 真的好好味架, 我地幾個仲係任點任食呢!!
Salad 又係好好味!! 還有那一杯咖啡呢!!真的令人回味無窮啊!!

這一天放工後, 我們於酒店附近到處四周逛。

之後都係食 ~~晚餐!!
今次在之前住果間酒店的樓下那一間餐廳食。(即之前跟Chris & Brenda飲啤酒那一間)

 

先來德國啤酒。

 

 

Order前拍了很多照。

點了Pizza & 意粉。

食飽飽就返過對面酒店了。

就是這間 Hotel Panorama!!

返入房後, 又在無無聊咩都拍一餐。其實已經很倦了!!

 

 

這一晚仲係廁所玩tim!!wahaha....

這一刻, 其實都幾開心架!!

是一個非常特別的歐洲之旅, 即使是將來再到歐洲旅行, 相信一切也不一樣。 


The end of the fifth day!

arrow
arrow

    Elegante.Pajaro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()