close

2008.903 Day 3

又黎德國啤!!

晚飯過後, 我們先回酒店休息一下, 順便拍拍戰利品。

我跟經理都買了杯仔。點解會買杯仔? 係因為經理每到一個國家都會買杯仔留念。

於是我又跟佢買黎送俾好友。不過我只買了3隻。

我買了這三個小杯。好靚架!!

(不過最後我先回香港, 好似唔見左, 我的同事幫我再買過!!)

 

好興的可口可樂杯, 想當年我已率先換領了德國版!!

 

 

拍照一輪後, 當然又係時候跟同事去嘆德國啤酒啦!!

 

 

 

今次我試黑啤, 那麥味真的好香呢!!


The end of the third day!!

arrow
arrow

    Elegante.Pajaro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()